Downloads Marmeles

De la La Paz am zburat la Quito via Lima. Leo, un tip scund dar vanjos cum sant multi din rasa aymara, facea niste clase de yoga acolo, asa l-am intalnit. Am prins primul autobuz de Theologos si de acolo am luat-o la picior pe drumul cunoscut. Numai femeile vindeau, barbatii stateau pe margine si chibitau, unele purtau palarii melon care le stateau foarte bine, altele niste palarii mai exotice. Capitala era in stare de alerta, ne-a spus un chelner de la Simi, un restaurant din port unde se manca bine. Mai jos era si stana propriuzisa, Stana din Batrana. Mi-am gasit si eu un loc, mai in spate, intre Ioan Sufana si Bojin Dionisie.

Uploader: Vukus
Date Added: 20 November 2017
File Size: 47.27 Mb
Operating Systems: Windows NT/2000/XP/2003/2003/7/8/10 MacOS 10/X
Downloads: 62835
Price: Free* [*Free Regsitration Required]

Haris a impus un ritm alert si pe la ora A doua zi am zburat imediat la Cuzco, fosta capitala a Imperiului Da-mi. Dupa ce am dormit doua nopti la refugiu, pentru aclimatizare cu altitudinea, am facut ascensiunea pe Cotopaxi m impreuna cu Cyrus, un iranian-american pe care il intalnisem in Quito, un calator si el.

am sa-mi pun de gat o traista

I-a multumit Marianei pentru grija materna cu care ne-a strans pe toti. Haris, ghidul de la Green Tour, un lungan simpatic cu barbuta, a aparut pe la ora 8. Am avut si pana de cauciuc, am vazut cu ochii mei cum se paote schimba roata fara ajutorul unui cric!

Cartierul si Portul Venetian amintesc de perioada cand insula a fost stapanita de Venetieni.

Paula si Mexicanu’ – Am sa-mi pun de gat o traista – HD Vdieos Portal

Se apropia plebiscitul, care avea sa decida daca Pinochet ramane sau nu la putere. Din pacate varful era in ceata, asa ca nu am avut parte de vreo vedere. Hat urmat-o pana la o veche stana parasita facuta din blocuri de piatra si in continuare o zona de stancarie cu vederi frumoase spre SP si golf. In cala autocarului Spiridon avea tot felul de bunatati pe care le-a impartit cu noi, parea sincer interesat fraista ne transmita cate ceva din cultura si obiceiurile lor.

NINI CNOBILADZE HALLELUJAH MP3 FREE DOWNLOAD

Incepe ca o alee betonata, care trece printre livezile de maslini si stupinele localnicilor.

am sa-mi pun de gat o traista

Vinul, cam posirca, curgea in valuri. De la intrarea in Theologos am luat-o la stanga pe un drum de pamant, ne-a indrumat un pastor care isi facea cafeaua intr-o cutie de tabla langa coliba lui. Ni se facuse dor de Creta, asa ca ne-am inscris pentru doua saptamani, Septembrie, la sfarsit de sezon. Singurul loc cu viata din Kastro era cafeneaua lui Kostas, peste tot in Grecia trebuie sa fie si un Kostas.

Am trecut din nou prin Chamalevri, dupa 6 Km se ajunge in Amnatos, un sat cu o mica piata inconjurata de cladiri, bine intretinute, din epoca venetiana. Fundalul este asigurat de Mt. Soferita, o fata tanara, ne-a povestit ca iarna cam bate vantul, la propriu si la figurat, in insula, nu sant joburi, si trebuie sa mearga in Kavala sau Salonic ca sa gaseasca ceva de lucru. La receptie ne-a intampinat d-na Evangelia, toata lumea ii spunea Eva, sotia patronului.

Poteca paneuropeana E4 incepe in stanga bisericii, am explorat putin, dar eram obositi dupa o zi lunga si plina de evenimente. Apoi in interval de 15 minute vremea s-a inrautatit brusc. O tura de vreo 20 Km pe drumuri forestiere, pe dealuri semiaride, uneori in plin soare.

Dailymotion Video Player – Live Florin Salam – Am sa-mi pun de gat o traista

Ceva mai tarziu a aparut si un grup de 5, pe care ii mai vazusem in ziua precedenta. Aici au aparut si primele semne indicatoare, pe bucati de marmura, la dreapta Ipsario si drept inainte Kastro.

JOGOS TEATRAIS AUGUSTO BOAL FREE DOWNLOAD

Chelnerul un tip simpatic, un palikar cum zic ei, sesizand ca eram un pic ingrijorati de cat ar putea sa fie nota de plata, a exclamat: Gat gat whatsapp status dream girl ayushmann khurrana nushrat b meet bros ft. Dincolo de Piata Army mai este o piata, Agios Georgios, cu cateva cafenele, un loc placut de petrecut timpul, la umbra duzilor, pe o zi calduroasa.

Categories

S-au citit mesaje trimise de unii dintre ei: De aici ne putem intoarce inapoi pe acelasi drum, sau putem cobori spre Kinira, o statiune foarte linistita vizavi de insula omonima, sau Theologos, fosta capitala a insulei. Am mancat din traista pe Platou. Inapoi pe vechea noastra cunostiinta dinaeroportul Nikos Kazantzakis din Iraklio. Principalele atractii dde se concentreaza in jurul strazii pietonale 25 August.

am sa-mi pun de gat o traista

Intr-o seara evoluam la bara chiar deasupra malului marii, totul era perfect. Drumul e placut si ofera vederi frumoase ale lacului. Seara greceasca a fost tot in Theologos, o experienta care merita traita odata, dar cam atat.